Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту

Радивилівської міської ради

Радивилівський дошкільний навчальний заклад, ясла-садок №1 «Сонечко»

НАКАЗ

17.08.2020 м.Радивилів № 29

Про відновлення діяльності

Радивилівського дошкільного

навчального закладу, ясел-садка

№1 «Сонечко» з присутністю дітей

Керуючись Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів,затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах,затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227, Постановою Головного державного лікаря України від 21.05.2020 № 25 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів узакладах дошкільної освіти у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», листами МОН України від 23.04.2020 №1/9-219 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти під час карантину», від 22.05.2020 №1/9-269 «Щодо відновлення діяльності закладів дошкільної освіти», від 30.07.2020 №1/9-411 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році», матеріалами ЮНІСЕФ «Рекомендації щодо відновлення роботи закладів дошкільної освіти після COVID-19»

НАКАЗУЮ:

1. З 01 вересня 2020 року відновити роботу Радивилівського дошкільного навчального закладу №1 «Сонечко» з присутністю дітей, з неухильним дотриманням усіх протиепідемічних заходів на період карантину.

2. Постійно діючий комісії з обстеження приміщень і споруд закладу:

2.1. Провести позачерговий огляд стану готовності приміщень, зокрема

медичного кабінету, ізолятору, туалетних кімнат, харчоблоку, музичної зали,групових приміщень, ігрових майданчиків, пральні. (До 18.08.2020).

2.2. Усі проведені обстеження оформити відповідними актами із зазначенням висновків.( До 18.08.2020)

3. Вихователю-методисту Мельничук Г.І.:

3.1. Підготувати пам’ятки для батьків про особливі умови роботи закладу на

період карантину та рекомендації щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби. (До 10.08.2020 )

3.2. Контролювати дотримання вихователями графіку прогулянок та занять з метою недопущення змішування груп. (Протягом карантину)

3.3. Розробити схему маршруту, за якою батьки заводитимуть та забиратимуть дітей, а працівники закладу забезпечуватимуть прийом, супровід дітей до групових приміщень з недопущенням перетинання. (До 15.08.2020)

3.4. Забезпечити навчання серед педагогічних працівників щодо правил використання засобів індивідуального захисту, їх утилізації, дотримання протиепідемічних вимог.(До 15.08.2020)

3.5. Забезпечити контроль над неухильним дотриманням усіх протиепідемічних заходів серед педагогічних працівників та використанням засобів індивідуального захисту, їх утилізації. (На період карантину)

4. Заступнику завідувача по господарству Кондратюк М.С.:

4.1. Здійснювати постійний контроль за недопущенням сторонніх осіб до будівлі ясел – садка. (На період карантину)

5. Діловоду Гущі О.В.:

5.1.Розмістити на вебсайті закладу всю необхідну інформацію щодо особливостей роботи закладу в умовах карантину, правила ранкового прийому дітей та рекомендації для батьків.

5. Сестрам медичним старшим Довгаль Г.М., Валігурі Н.В.:

5.1. Забезпечити постійний контроль за станом здоров’я вихованців та працівників. Постійно

5.2. Перед початком зміни проводити температурний скринінг усім працівникам та вихованцям закладу та впродовж дня з занесенням показників у відповідний журнал. Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 або ознаки респіраторних захворювань на початковому скринінзі не допускати до відвідування садочка. (На період карантину)

5.3. Розробити графік отримання їжі з харчоблоку з урахуванням недопущення контактів помічників вихователів. (На період карантину)

5.4. Забезпечити контроль за:

- неухильним дотриманням усіх протиепідемічних заходів серед працівників та використанням засобів індивідуального захисту, їх утилізації;

- постійною наявністю дезінфікуючих засобів у всіх вікових групах та по службам;

- дезінфекцією поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять з відміткою у відповідних журналах;

- вологим прибиранням з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого

дня;

- провітрюванням приміщень впродовж не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня;

- установку контейнери (коробки) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією для централізованого збору використаних засобів індивідуального захисту в недоступністю контейнерів (коробок) для для дітей запасів дезінфікуючих засобів. ( На період карантину)

6. Працівникам харчоблоку:

6.1. Працювати виключно в захисних масках та рукавичках.

6.2. Мати в наявності дезінфікуючі засоби.

6.3. Проводити дезінфекцією поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години.

6.4. Забезпечити вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після

закінчення робочого дня/зміни з відміткою у журналі.

6.5. Проводити провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня.

7. Вихователям усіх вікових груп:

7.1. Проводити ранковий прийом дітей до закладу на території закладу

На період карантину

7.2. Проводити температурний скринінг дітей спільно із старшою медсестрою перед обідом та після полуденка з занесенням показників у відповідний журнал. Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 або ознаки респіраторних захворювань на початковому скринінзі не допускати до відвідування садочка. При поточному скрининзі – ізолювати з обов’язковим інформуванням медичного працівника та батьків.

На період карантину

7.3.Розмістити та зберігати дезінфікуючі засоби у недоступному для дітей місці у роздягальні, санітарній кімнаті, буфетній.

На період карантину

7.5. Забезпечити під час організації прийому їжі з дітьми дотримання карантинних обмежень.

На період карантину

7.6. Проводити всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, обробка рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо) в ігровій формі.

Постійно

7.7. Проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання.

Постійно

7.8. Надавати пріоритет активним формам роботи, що проводяться на відкритому повітрі.

Постійно

7.9. Переформатувати розміщення меблів в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання.

На період карантину

7.10. Обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом та ігри з тісним контактом дітей.

На період карантину

7.11. Обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентарю.

На період карантину

7.12. Забезпечити миття іграшок після кожного їх використання.

На період карантину

7.14. На період карантину забороняється:

- використання м'яких іграшок;

- використання килимів з довгим ворсом;

- перебування у вуличному взутті всередині приміщень;

- проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів);

- ігри з водою та піском на вулиці.

8. Помічникам вихователів усіх вікових груп та прибиральниці службових приміщень:

8.1. Мати в наявності дезінфікуючі засоби.

8.2. Проводити дезінфекцією поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять.

8.3. Забезпечити вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни з відміткою у журналі.

8.4. Проводити провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня.

8.5. Здійснювати централізований збір використаних паперових серветок в

окремі контейнери (коробки) з кришками та одноразовими поліетиленовими

пакетами з подальшою утилізацією.

8.8. Отримувати та видавати їжу виключно у захисних масках та рукавичках.

9. Всім працівникам закладу:

9.1. Упродовж дня носити спецодяг та маски.

9.2. Регулярно мити руки з рідким милом та/або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

9.3.Утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;

9.4. Самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

10. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Завідувач ДНЗ Валентина МИХАЛЮК

Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту

Радивилівської міської ради

Радивилівський дошкільний навчальний заклад, ясла-садок №1 «Сонечко»

НАКАЗ

01.09.2020 м.Радивилів № 35

Про регламент роботи

Радивилівського дошкільного навчального

закладу №1 «Сонечко» на період карантину

Керуючись Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів,затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах,затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227, Постановою Головного державного лікаря України від 21.05.2020 № 25 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів узакладах дошкільної освіти у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», листами МОН України від 23.04.2020 №1/9-219 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти під час карантину», від 22.05.2020 №1/9-269 «Щодо відновлення діяльності закладів дошкільної освіти», від 30.07.2020 №1/9-411 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році», матеріалами ЮНІСЕФ «Рекомендації щодо відновлення роботи закладів дошкільної освіти після COVID-19»

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити такий маршрут руху дітей та працівників для проведення температурного скринінгу:

Вхід №1:

діти молодшої групи №3, старших груп №2,3,4;

працівники: Метелюк Л.В., Ярмусь Л.М., Шимчук Г.Д., Мандзюк І.В., Долюк І.В., Вовк В.В., Кондратюк М.С., Чайковський А.Г., Синицька О.В., Ярмусь В.В., Бойко Т.Д., Данилюк Т.С., Тарасюк Н.О., Оссас М.П., Мельничук Г.І., Сеник Т.В., Похилюк О.О., Гробніцька Г.П., Вознюк І.В., Додь Р.Р., Дузінська К.С..

Вхід №2:

Діти молодшої групи №1 та середньої №2;

працівники: Михалюк В.В., Мельничук Г.І., Гуща О.В., Штиюк Г.Д., Долюк К.М., Яршина Т.Є., Гудима Н.М., Барабаш А.Ю., Гаврилюк С.М., Решетило І.Є.. Капуста С.Б., Гордійчук Г.М., Петрук С.В., Савченко І.Л..

Вхід №3:

діти молодшої групи №3, середніх груп №1,3,4, старшої групи №1;

працівники: Гуменюк О.І., Луцюк В.В., Мацюк О.В., Дзюбан Т.М., Рибкіна Т.П., Семенюк І.С., Качуровська В.В., Климчук О.І., Бернадська О.Ф., Чучмай О.В., Варнава К.С., Бойко І.В., Левицька В.Л., Забожна О.Є., Перетятко Т.М., Мирончук Л.В., Кіт Л.А., Ковальчук Т.П., Терехова Л.Д., Куделко Н.С..

2. Температурний скринінг проводити на вході №1 Валігурі Н.В., на вході №2 Семеренко О.П. та на вході №3 Довгаль Г.М. із записом у відповідний журнал. Працівники та діти із ознаками респіраторних захворювань, температурою тіла понад 37,2 до роботи та відвідування закладу не допускаються.

3. Затвердити графік отримання готових страв із харчоблоку та неухильно його дотримуватися.

4. Старшим медичним сестрам Валігурі Н.В. та Довгаль Г.М. забезпечити належний контроль за дотриманням у закладі протиепідемічних заходів.

5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Завідувач ДНЗ Валентина МИХАЛЮК

Кiлькiсть переглядiв: 611